حرفهای یک دل


1دلنوشت

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

 
 
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت0:10---11 آذر 1393
!! ali !! وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ !! ali !! را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


کتایون
ساعت15:35---5 آذر 1393
میان هر نفسی که میکشم......

همهــــــــمه ای ست.....

که از همــه پنهــــان.....

از تو چه پنهان.....

تــــــــو هســتی....

میـــــکشم تو را.....

که میـکشی مرا....


نازنین
ساعت18:13---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار !! ali !!
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


elham
ساعت12:59---1 آذر 1393
درد مـــن،

چشمانـــی بـــود کـــه

بـــه مـــن " اشـــک " هدیـــه میـــداد

و بـــه دیگـــران " چشمـــک " ..........!

به منم سر بزن


خاطره
ساعت18:00---30 آبان 1393
غــــــــــــــــــــــصه

مرا کــــــــــــــــــــــــــــش ت...!!!


وقتی دیــــــــــــــــــــــدم ،


دست به سینه ایستاده ای !!!


من تمام راه را برای آغـــــــــــــــــوشت دویــــــــــــده بودم ... !


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:20---29 آبان 1393
وقتـــــــی کســـی تو را . . .
عاشقانـــــــه . . .
دوســــت دارد . . .
شیوه ی بیــان اســــــم تـو . . .
در صدای او متفاوت است !
و تــــو . . .
مـــــــی دانـــــــی که نامت . . .
در لبهـای او ایـــمــــــن است . . . !


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:17---29 آبان 1393
شاید بگذرم از تو اما
حسابِ لبهات
از تمامِ تو جداست
الکی ست مگر
من از آن لبها
دوستت دارم شنیده ام
.


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:06---29 آبان 1393
خنکای یک عصر بهاری …
کنار شاه بوته یاسی وحشی …
میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد
و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد …
لطفا به خیالم بیا !


نازنین
ساعت18:23---28 آبان 1393
سلام !! ali !! خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
!! ali !! منتظرتما
پاسخ:سلام ببخشید من شاید متوجه نشدم چشم میام شما هم لطف دارید


خاطره
ساعت23:49---27 آبان 1393
کجائی؟
سلام نت نداشتم


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت14:52---26 آبان 1393
تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو
این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو . . .
.
پاسخ:کـُـــل ِ دُنیا را هَم کـِﮧ داشتِـﮧ باشــے .. باز هَم دِلَت میخواهَد... بَعضــے وَقتها .. فَقَط بَعضــے وَقتها ... بَراے یـِک لَحظِـﮧ هَم کِـﮧ شُده ... هَمِـﮧے ِ دُنیاے یــِک نَفَر باشــے!!


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت15:59---24 آبان 1393
می خواهم نباشم
کاش سرم را بردارم و برای یک هفته
در گنجه ای بگذارم
و قفل کنم!
در تاریکی یک گنجه خالی
و روی شانه هایم،
در جای خالی سرم
چناری بکارم
و برای یک هفته،
در سایه اش آرام بگیرم…!


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت10:46---23 آبان 1393
شش روش ساده
برای کسب ثواب حتی پس از مرگ

1. نسخه‌ای از قرآن به کسی عطا کن یا اینکه آنرا در مسجد قرار بده.
و هر موقع کسی آنرا تلاوت کند اجری برای تو نوشته خواهد شد.

2. ویلچری رو به بیمارستانی اهدا کن و هر زمان که بیماری از اون استفاده کنه برای تو ثوابی نوشته خواهد شد.

3. در ساخت مسجد مشارکت کن ولو اینکه اندک باشد.

4. در یک جای عمومی آبسردکن قرار بده.

5. درختی رو بکار و هر زمانکه انسان یا حیوانی در سایه آن بنشیند و یا از ثمر آن بخورند و حتی پرنده‌ای بر روی آن لانه کند. برای تو اجری نوشته می‌شود.

6. و آسانتر از آن این است که این پیام رو به گوش بقيه برسان چون:
الراد بالخير كفاعله
(راهنمايي به كار خير مانند كننده آنست)
اینم سهمیه امروز ما
شاد باشید و شادمان


چشم انتظار
ساعت1:04---23 آبان 1393
سلام..
موفق باشید
یاحق


♥دختر مریوانی♥
ساعت19:56---21 آبان 1393
وقتی کسی را عاشق خودت میکنی . . .

در برابـــرش مسئولـــی . . .

در برابـــر اشکهایش . . .

شکستن غرورش . . . .

لــحظه های شکستن در تنهایی . . . .

و اگر یـــادت بـــرود ! !

در جایـــی دیگر سرنوشــــت به یادت خواهـــد آورد . . . !!!


فاطمه
ساعت21:20---20 آبان 1393
سلام وبتون زیبـــــــــــــاست
خوش بدرخشید
پاسخ:سلام لطف کردید امدید ممنون شما هم موفق باشید


آرام
ساعت20:30---19 آبان 1393
دلم تنگ است...
دلم اندازه حجم قفس تنگ است....


رز سياه
ساعت14:33---19 آبان 1393

وقتی نگاهشان رو به توست

تو لبخندشان را میبینی

من تیزیِ دندانشان را

پس نپرس چرا مضطربم ؟

اهنگ وبت قشنگه
پاسخ:سلام ممنون که سر زدی وب شما با هنگش حرف نداشت زیبا هستن موفق باشی


فرشته
ساعت1:06---16 آبان 1393
وبتون بهترینه تبریک میگم بهتون.لایک

ساعت18:58---11 آبان 1393
آخه ی

♥دختر مریوانی♥
ساعت11:00---9 آبان 1393
عاشق وبتم داداش حرف نداره

ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت10:33---9 آبان 1393
همین که یه “ماه” داشته باشی
دیگه حساب روز و ماه از دستت در میره . . .
.


رزسرخ
ساعت1:09---9 آبان 1393
وب زیبای داری به منم سر بزنید ونظر بدید واگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن با تشکر

رویا
ساعت13:06---4 آبان 1393
خیلییییییی قشنگ بود خیلی عالی مث همیشه.

نعیمه
ساعت20:46---24 مهر 1393
سلام داداش...
ببخشی یه مدته درگیر درسو کلاسامم نرسیدم بیام نت!
ممنون!!زحمت کشیدی....

من امشب هستم فردا شبم حذود ساعت ئ10 یا 10 ونیم میام! ایشالا که باشی!
پاسخ:سلام عزیزم انشاالا که تو درست موفق توتمام مراحل زندگی موفق باشی میدونی من امروز دارم میرم سفر ببخشید که نیستم اخر ماه بر میگردم انشاالا که باشی منم بهت بگم چکار کنی بازهم خوشحال شدم سر زدی ممنون بای


elham
ساعت12:45---21 مهر 1393
سلام داداش کد اهنگیو که دوس داری تو گوگل سرچ کن برات بالا میاره توهم تو بخش کد های اضافی اسکریپت پیستش کن همین .....مرسی بهم سر زدی

shaghayegh
ساعت18:12---18 مهر 1393
سلام خوبی شما ؟ ممنون که به وبم سر زدی راستی وبت رو تغییر دادی ؟ قشنگ شده . مطالبت خیلی زیبا بود . مخصوصا متن این پستی که زیرش نظر گذاشتم . بازم بیا و نظر بزار
پاسخ:ممنون شمالطف دارید من هر روز میام وب شما اما چند روزی یک بار نظر میگذارم موفق باشی


attarishafa)rahgozar)
ساعت18:15---15 مهر 1393
خیلی قشنگ و خوبه وبت

یه عاشق
ساعت22:09---4 مهر 1393
سلام مطالب وبت خیییییللییی قشنگه. عالیه منم ی وب دارم که البته به پای وب شما نمیرسه خوش حال میشم بیا وبم.
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ جمعه 4 مهر 1398برچسب:,♥ 16:12 ♥ !! ali !! ♥



طراح : صـ♥ـدفــ